زمان جاری : دوشنبه 18 تیر 1403 - 8:56 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 65
نویسنده پیام
alia_mehr
آنلاین

ارسال‌ها : 24
عضویت: 18 /2 /1394
معرفی ، راهنمایی و آموزش نرم افزار UPNod32

با سلام

در این بخش قصد دارم تا در رابطه با نرم افزار UPNod32 توضیحاتی را به دوستان بدم

این نرم افزار به شما یوزر و پسورد نود 32 رو ارائه میده و شما میتونید با قرار دادن یوزر و پسورد در آنتی ویروس نود32 این آنتی ویروس رو آپدیت کنید. روش کار هم به این صورته :

  1. نرم افزار UPNod32 رو از این لینک دانلود می کنید.
  2. نرم افزار UPNod32 رو اجرا میکنید.(این نرم افزار نیاز به نصب نداره و تنها با کلیک کردن روی فایلی که دانلود کردید وارد محیط نرم افزار میشید.)
  3. یوزر نیم و پسوردی رو که نرم افزار بهتون ارائه میده در آنتی ویروس وارد کنید (این کار در انتهای این پست آموزش داده میشه)
  4. از این به بعد آنتی ویروس شما به صورت خودکار بروزرسانی میشه :)
  5. نحوه بروز رسانی آنتی ویروس نود 32 :

    برای آپدیت آنتی ویروس نود 32 راه های مختلفی هست که من با سه روش آشنا هستم که در ادامه راجعشون توضیح میدم روش اول که البته چندان هم به نظر من موثر نیست کپی کردن مجموعه فایل های em***_32.dat که به جای *ها یه سری شماره از صفر تا 32 یا 28 وجود داره و به جای 32 آخر هم اگه سیستم عاملتون 64 بیتی باشه 64 هست. با کپی کردن این مجموعه فایل ها از یه آنتی ویروس آپدیت شده و پیست کردن در مکان نصب نرم افزار در سیستمتون و راه اندازی مجدد سیستم آنتی ویروستون آپدیت میشه.روش دوم استفاده از بسته های آپدیت آفلاین موجود در اینترنت و روش استاندار و سوم که استفاده از یوزر و پسورد نود 32 که قطعا بهترین روشهبرای این کار فقط کافی یوزر و پسورد رو در آنتی ویروس وارد کنید و از اون به بعد خودکار به روز میشه برای دریافت جدید ترین یوزر و پسورد هم میتونید از لینک بالای وبلاگ استفاده کنید.پس از دریافت فایل متنی حاوی یوزر ها و پسورد ها اونا یکی از اونا رو به انتخاب خودتون در محل اشاره شده در شکل زیر وارد کنید و بر روی اکتیو کلیک کنید.

    مطالعه بیشتر در alia-mehr.blog.ir

پنجشنبه 25 تیر 1394 - 00:32
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :