زمان جاری : دوشنبه 18 تیر 1403 - 8:00 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 27
نویسنده پیام
alia_mehr
آنلاین

ارسال‌ها : 24
عضویت: 18 /2 /1394
۱۰ تکنیک پارتیزانی در ایمیل مارکتینگ‎

۱. ایمیل ها را از سراسر وب سایت جمع آوری کنید. در هر صفحه از وب سایت،برای ایمیل درخواست بدهید. این شاید کاملا واضح به نظر آید، اما شرکت های زیادی ثبت نام ایمیل را در اعماق وب سایت خود دفن می کنند، یا فقط به یکی دو تا فرم ثبت نام اجازه ی وجود می دهند.

۲. فرم های ثبت نام ایمیل خود را کوتاه کنید. در موقع ثبت نام، هرچه بیشتر سوال کنید، تعداد مصرف کنندگانی که آن را کامل می کنند، کمتر است. آزمایشی که از سوی مارکتینگ شرپا و نت لاین انجام شد، مقدار زیادی ثبت نام جدید را نشان داد و بیان کرد که تعداد سوالات از ۲۰ به ۶ تقلیل یافته است. وقت پول است؛ و حتی ارزش آن خیلی بیشتر است. پس وقت مشتریان را تلف نکنید و به نیاز آنها برای احترام بگذارید.

۳. هم ثبت نامی (معرفی) را در نظر داشته باشید؛ اجازه دهید مشتریان از طریق وب سایت همکار خود را ثبت نام کنند. این نوع ثبت نام، به سرعت در حال رشد است و فهرست ها را در صنعت بازاریابی ایمیل توسعه می دهد.. هم ثبت نامی برای فهرست سایت، بسیار عالی است.

۴. بازاریابی ویروسی ( نوعی از آگهی که اطلاعات محصولات یا خدمات یک شرکت به وسیله ی ایمیل برای افرادی فرستاده می شود و آن ها هم در عوض با ایمیل این اطلاعات را برای اشخاصی که می شناسند، میفرستند) می تواند با تشویق افرادی که روی فهرست شما هستند، سبب شود که آن ها اطلاعات را برای همکاران و دوستان خود بفرستند. این اطلاعات بهتر است تحت تاثیر قراردهنده، جذاب، پراطلاع، شوخ، و به صورت پیامی منحصر بفرد باشد.

۵. تغییر نشانی ایمیل زیاد است، فهرست نشانی های ایمیل را به روز کنید

۶. بازاریابی مستقیم می تواند به فهرست شما اسم اضافه کند. مطمئن شوید که یو آر ال صفحه وب ثبت نام ایمیل خود را بر روی تمام آگهی های بازاریابی مستقیم خود دارید.

۷. فرم اضافه کردن اسم در نقطه فروش خلق کنید. نشانی های ایمیل را بگیرید، و یک فرم اضافه کردن اسم در محل های دریافت پول، و مکان های قابل مشاهده دیگر در فروشگاه خود نصب کنید. مشتریانی که خرید می کنند، به نوع تاثیر گزاری شما علاقه دارند. شما توجه آنها را جلب کرده اید، آنها فرصتی طلایی به شما داده اند که اسم آنها را وارد فهرست خود کنید.

۸. از نمایندگان زنده برای خدمات مشتری استفاده کنید. از فروشندگان، خدمات مشتری و افراد، کمک های فنی بخواهید که در طی تماس با مشتریان،نشانی ایمیل آنها را هم دریافت کنند. مطالعه ای که از سوی تحقیقات فورستر انجام شد، نشان داد که فقط ۵۰ درصد فروشندگان، کاتالوگ نشانی ایمیل مشتریان را می گیرند. فورستر می گوید این بی توجهی شوکه کننده ای است. چریک ها هرگز نشانی ایمیل را فراموش نمی کنند.

۹. از مزیت ثبت محصول استفاده کنید روی ثبت محصول استاندارد خود، درخواست نشانی ایمیل کنید

۱۰. در تغییر ترافیک وب کارشناس شوید. خوب است اگر یک فهرست پستی بزرگ داشته باشید بسیار عالی است اگر بتوانید ایمیل های جلب کننده ای بنویسید که اعضای شما را به سرعت وب سایت تان بفرستد.

نتیجه نهایی:

اما اگر نتوانید کاری انجام دهید، چیزی بفروشید،یا چیزی را بسازید، با وجود ترافیک زیاد، اگر نتوانید آن افراد را به مشتریان پرداخت کننده تبدیل کنید، در یکی از الزامات بازاریابی اینترنتی شکست خورده اید؛ یعنی تبدیل کردن بازدید کننده به مشتری.

بازاریابی آنلاین شاید تفریح باشد، یک بازی است، اما نوعی از بازی است که شما برای پول واقعی در آن بازی می کنید.http://oneclick.ir/

پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 - 17:19
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :