زمان جاری : دوشنبه 18 تیر 1403 - 8:11 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 24
نویسنده پیام
alia_mehr
آنلاین

ارسال‌ها : 24
عضویت: 18 /2 /1394
۱۵ باید و نباید در بازاریابی شبکه های اجتماعی

امروزه شبکه های اجتماعی تبدیل به یکی از محبوب ترین مکان ها در فضای اینترنت شده اند. بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی از راهکار هایی است که شما هم می توانید در میان مردم رفته و کالا و خدمات خود را به افراد معرفی کنید. ولی:

بازاریابی شبکه های اجتماعی را از کجا شروع کنیم؟

در بازاریابی شبکه های اجتماعی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر روی کسب و کار ما چیست؟

در ادامه علاوه بر پاسخ این سوالات ، به توضیح کامل شبکه های اجتماعی خواهیم پرداخت ، با اینتن همراه باشید:

بازاریابی شبکه های اجتماعی را از کجا شروع کنیم؟

شاید طراحی سایت اولین قام موثر برای تبلیغ در شبکه های اجتماعی باشد. به این نکته توجه کنید که هدف از ورود به شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی ، توجیح مشتری و برند سازی می باشد نه تبلیغات مستقیم و فروش! بعد از طراحی سایت و تکمیل آن نوبت به ایجاد صفحات رسمی در شبکه های اجتماعی می رسد که بازدید کننده و مشتری را به سایت اصلی متصل می کند.

در بازاریابی شبکه های اجتماعی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اولین چیزی که در بازاریابی شبکه های اجتماعی اهمیت خاصی دارد این است که نباید در آن ها به تبلیغ مستقیم پرداخت، تمامی تبلیغات و بازاریابی ها باید طبق اصول و اجتماعی شده باشند. در ادامه به بررسی برخی از نکات در این رابطه می پردازیم:

در بازاریابی شبکه های اجتماعی شما در یک جایگاه کاملا یکسان با بازدید کننده قرار دارید.

فراموش نکنید که در شبکه های اجتماعی بیشتر قدرت در دست بازدید کننده قرار دارد تا شما… این بازدید کنندگان صفحات شما در شبکه های اجتماعی هستند که تعیین می کنند تبلیغات شما موثر و تاثیر گذار باشند یا نه.

بازدید کنندکان را تبدیل به تبلیغ کننده ی خود کنید

افراد می توانند با اشتراک گذاری و پسندیدن (لایک زدن) پست ها و اطلاعات جذاب شما تبدیل به تبلیغ کننده ی شما شوند.

استفاده از مطالب جدید ، جذاب و جالب

در بازاریابی شبکه های اجتماعی مطالب از اهمیت خاصی برخوردار هستند، در واقع به نوعی تعیین کننده ی موفقیت یا شکست تبلیغات شما می باشند. سعی کنید از مطالب جذاب ، جدید و جالب برای جذب افراد استفاده کرده و از تبلیغات مستقیم و مطالب حشو و اضافی پرهیز کنید. مطالب تبلیغاتی نیز باید فقط در حد اطلاع رسانی و توضیح فواید و نکات قوت محصولات و خدمات باشد.جذابیت پست ها و مطالب می تواند به همراه تصاویر و فیلم ها و متن های جنجالی صورت پذیرد.

“مطلبی که هزار بار لایک بخورد بهتر از هزار مطلبی است که یک بار لایک می خورد”

در بازاریابی شبکه های اجتماعی توجه خاصی به مشتریان خود داشته باشید.

کسانی که شما را دنبال (Follow) می کنند می توانند تبدیل به مشتریان بالقوه ی شما شوند ، شما می توانید برای این گروه از افراد پیشنهادات ویژه و تبلیغات موثر تری داشته باشید.

تاثیر مستقیم بازاریابی شبکه های اجتماعی در سئو سایت:

الگوریتم های جدید موتور های جستجو اهمیت خاصی به این موضوع داده و این امر به یکی از مهمترین عناصر تاثیر گذار در سئو سایت و رتبه بندی آن در نتایج موتور های جستجو تبدیل شده است.

بازاریابی شبکه های اجتماعی و سئو سایت

بازاریابی شبکه های اجتماعی می تواند در کنار سایر تکنیک های بازاریابی اینترنتی مانند ایمیل مارکتینگ ، تبلیغات اینترنتی ، بازاریابی محتوا ، وب برندینگ ، تبلیغات کلیکی و … یکی از گزینه های جذب بازدید کننده به سایت شده و درنتیجه تاثیر مستقیمی بر سئو سایت و بهینه سازی سایت خواهد گذاشت.تمامی این عوامل دست به دست هم داده و با رعایت برخی از نکات کلیدی در طراحی سایت و سئو سایت رتبه سایت ما را در نتایج جستجو کاهش داده وموتور های جستجو را تبدیل به بازاریاب و تبلیغ کننده ی اصلی سایت و محصولات ما می کنند.

منبع :http://inten.asia/social-network-marketing-inten/

پنجشنبه 04 تیر 1394 - 00:31
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :