loading...
ماوس
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
معرفی ، راهنمایی و آموزش نرم افزار UPNod32 0 64 alia_mehr
بازاریابی شبکه اجتماعی چیست؟ 0 27 alia_mehr
بازاریابی رسانه اجتماعی چیست؟ | بازاریابی شبکه اجتماعی چیست؟ 0 25 alia_mehr
موفقیت در شبکه های اجتماعی چیست؟ 0 31 alia_mehr
Social Marketing – بازاریابی شبکه های اجتماعی 0 28 alia_mehr
سوشیال مارکتینگ چیست؟ 0 24 alia_mehr
فیلم آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی 0 27 alia_mehr
تاثیر شبکه های اجتماعی در بازاریابی الکترونیکی 0 32 alia_mehr
روش حرفه ای In house email marketing در ایمیل مارکتینگ 0 35 alia_mehr
ایمیل مارکتینگ: شش نکته جهت بدست آوردن نتایج بهتر 0 26 alia_mehr
ایمیل مارکتینگ و ۶ اشتباه که باید از آن ها پرهیز کرد 0 32 alia_mehr
ایمیل مارکتینگ، روش ها و نکته ها 0 37 alia_mehr
ایمیل مارکتینگ چگونه بهترین روش را در بازاریابی اینترنتی ارائه می دهد ؟ 0 30 alia_mehr
ایمیل مارکتینگ چیست؟ 0 27 alia_mehr
۱۵ باید و نباید در بازاریابی شبکه های اجتماعی 0 23 alia_mehr
تعریف کسب و کار اینترنتی به زبان ساده 0 34 alia_mehr
۶ گام ساده برای تهیه یک استرتژی تولید محتوا 0 30 alia_mehr
۱۰ تکنیک پارتیزانی در ایمیل مارکتینگ‎ 0 26 alia_mehr
بلاگ مارکتیگ ابزاری موثر در تبلیغات اینترنتی 1 41 alia_mehr
اطلاعیه شماره 2 : آشنایی با گروه های کاربری 0 32 alia_mehr
( ایلیا مهر ) بازدید : 50 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

 صفحه ی رابط کاربر ویندوز 8 را حرفه ای کنید
استفاده از نوار برنامه
برنامه‌ی ویندوز 8 ، معمولاً با هدف ساده تر بودن نسبت به نسخه های قدیمی تر برنامه های ویندوز ساخته می شوند، و این یعنی خداحافظی با منوها، نوار ابزار و بسیاری از موارد استاندارد رابط کاربری . اغلب چند روش برای دسترسی برای نوار برنامه وجود دارد، اگر نمی‌دانید چه کاری را باید انجام دهید روی قسمتی خالی از صفحه راست کلیک کرده ، کلید Win + Z را فشار داده، و یا انگشت خود را از پایین صفحه لمسی به سمت بالا حرکت دهید تا دیدی نزدیک‌تر داشته باشد.

( ایلیا مهر ) بازدید : 26 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (1)

در درس قبل آموختیم که چگونه یک سند Word ایجاد کنیم و آن را در کنار دیگر اسنادمان ذخیره کنیم. همچنین با بخش های اصلی نرم افزار Word آشنا شدیم. آموختیم که نرم افزار Word، هشت زبانه اصلی دارد که هر کدام از آنها با زیرمجموعه هایشان، با هدف مشخصی طراحی شده اند.

( ایلیا مهر ) بازدید : 30 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)


شهرت آفیس به دلیل تولید برنامه های بخش نخست (برنامه های اداری) است. این بخش از اجزائی همچون ورد (Word)، اکسل (Excel)، اکسس (Access)، پاورپوینت (PowerPoint) و... که به مرور به آموزش آنها می پردازیم.
مجموعه آفیس چیست؟

از زمانی که کامپیوترتان را تهیه کرده اید، احتمالا به جز واژه «ویندوز»، بارها واژه ای به اسم بسته نرم‌افزاری «آفیس» را هم شنیده اید.
مجموعه آفیس، یکی از پرکاربردترین مجموعه نرم‌افزارها است که اجزاء آن به سه دسته برنامه های اداری (Desktop application)، برنامه های سرویس دهنده (Server applications) و برنامه هایی با کاربرد اینترنتی (Internet applications) تقسیم می شود.
 
البته بیشتر شهرت آفیس به دلیل تولید برنامه های بخش نخست (برنامه های اداری) است. این بخش از اجزائی همچون ورد (Word)، اکسل (Excel)، اکسس (Access)، پاورپوینت (PowerPoint) و... تشکیل شده است.
 
مجموعه آفیس از سال ۱۹۸۹ رسما به بازار عرضه شد و تاکنون نسخه های متعددی را سازگار با سیستم عامل های مختلف عرضه کرده است که عموما در هر نسخه سعی شده نسبت به نسخه قبلی «به روز رسانی» صورت بگیرد.
 
ما در این دوره قرار است با نرم افزار Word از مجموعه آفیس ۲۰۰۷ آشنا شویم. 
( ایلیا مهر ) بازدید : 21 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)


در حال حاضر چند روزی از عرضه مرورگر گوگل معروف به Chrome (کروم) میگذرد. این مرورگر که در میان رقابت غول هایی همچون فایرفاکس و اپرا عرضه شده است بحث های زیادی را در محافل IT به راه انداخته است. به عقیده کارشناسان این مرورگر در حال حاضر پرسرعت ترین مرورگر صفحات وب است اما به دلیل اینکه اولین نسخه عرضه شده آن است هنوز آنچنان که باید و شاید کامل نیست. با این حال شرکت گوگل گویا زمان زیادی را صرف قرار دادن ترفندهای مخفی در درون کروم کرده است!


( ایلیا مهر ) بازدید : 64 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

این ویژگی ها فقط در گوگل کروم موجود می‌باشند و در مرورگرهای معروف مانند Internet Explorer ، Firefox ، Apple Safari و Opera وجود ندارند.


1. Task Manager for Websites:

اگر در مرورگر گوگل کروم کلیدهای Shift + Escape را همزمان فشار دهید پنجره Task Manager را برایتان باز می کند که لیست کامل تمام وبسایت‌هایی که در حال حاضر در مرورگر گوگل کروم شما باز هستند را، به شما نمایش میدهد.

شما از این طریق میتوانید ببینید هر وب‌سایتی چه مقدار از حافظه کامپیوترتان را اشغال کرده و اگر صفحه یک وب‌سایتی که باز هست، باعث ایجاد اشکال کرده است، میتوانید End process را کلیک کنید تا آن تب مستقیما بسته شود.

 


تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
همینطور که میدونید کامپیوتر و اینترنت مبحث بسیار گسترده ای است که یادگیری تمام نکات آن برای هیچ کس ممکن نیست در واقع میشه علم کامپیوتر و اینترنت رو به اقیانوس وسیعی (با عمق کم) تشبیه کرد که احاطه بر تمام آن برای هیچ کس ممکن نیست. اما هر کس بر قسمتی از این اقیانوس وسیع در حیطه استفاده و تخصص خودش احاطه داره و در اون حوضه چیزهایی رو بلده که شاید دیگران به اون نیاز داشته باشند اما توانایی و دانش استفاده از اون رو ندارند. پس چه زیباست که هرکس به اندازه توان و دانش خودش به دیگران هم بیاموزه و زکات علمش رو بپردازه ( اشاره به حدیث امام علی (ع) الزکات العلم نشرهُ | زکات علم نشر آن است) این سایت با این هدف راه اندازی شد تا دوستان بتونند آنچه از کامپیوتر و اینترنت آموختن به دیگران هم بیاموزند. بیایید یاد بگیریم و به دیگران نیز بیاموزیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما مطالب سایت بیشتر در رابطه با کدام یک از موارد زیر باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 718
  • بازدید کلی : 3,970